23 Jan- Första mötet :)

98046-527

Här är första mötet syskonen emellan. Max var inte sen med att vilja hålla och krama o pussa lilleboo Zac.

Har vart halvkaos här hemma sista dagarna då Max åkt på nån influensavirus och vart däckad med 39 i feber ocg världens gigantiska förkylning. Så Zac o mamman har flyttat in i Max rum och sovit där medan pappan o Max fått andas sjukdomar i stora sovrummet ;)

Så Zac o jag har vart ute på lite äventyr om dagarna för att inte vara hemma och bli sjuka.  Vore verkligen inte kul med en så sjuk liten kille som bara är drygt en vecka..

Var hos syster igår och skapade lite, dock råkade jag skicka iväg ett kort utan o fota det *blä* typiskt mig! Men kommer en uppdatering med nåt annat jag gjorde ;)

Har passat på o ändra utseéndet på bloggen, men jag fattar inte vart mina länkar och kategorier tagit vägen! Gah! Blir knäpp! Nån som vet hur jag får tillbaka det?

Kommentarer
Postat av: Linda

Spännande att få se vad du fick ihop igår ;)
Godingen då...skönt att han inte ville slänga lilleboo i alla fall *s*

2008-01-23 @ 18:52:54
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: Annacarin

Vilken mysig syskonbild! =)

2008-01-23 @ 20:40:42
Postat av: monica

härlig bild - mysigt med syskonkärlek =)

2008-01-24 @ 14:55:47
URL: http://leamon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0