8 jan- some new..

98046-506

Hann med att göra ett kort till svärfar som firades i lördags!



Ingen lilleboo än.. 13 dagar kvar! Var hos bm idag på kontroll, jag som hade hoppats på jag inte skulle behövt gå dit denna gången ;-)

Från att ha legat under kurvan på SF måttet på magen så ligger jag nu över.. *jises vill ju ha liten bebis*

När jag undersöktes sista gången innan Max föddes hade jag fått högre blodtryck, vilket jag faktiskt hade idag också. Likaså gick Max hjärtljud ner en bit dagarna innan, och idag låg lilleboo´s hjärtljud på 134 istället för över 155 som det legat på innan.

Så nu går jag och intalar mig själv att snaaaart kanske det är dags :-)

Eftersom jag nu är fullgången dvs. v 38+0 så bad jag bm om en undersökning så hon kunde kolla om nåt snart var på G och även trycka lite extra! Kan ju hoppas de funkar ;-)

Har ju erfarat att tokrenovera inte funkar iallafall haha... nästa får bli färdknäppa ;-)

Kommentarer
Postat av: em

Allt tyder ju på att man får komma till BB snart å "snussa bebbe"...underbart! Då renoveringen inte hjälpte så är det väl bara trappan kvar...you go girl! ;-) Många kramar fån en som e hemma med en ond hals!

2008-01-09 @ 14:17:39
Postat av: Lisa

Hoppas att Din väntan snart får ett underbart slut!
Många har sagt till mig att det är en väldigt speciell känsla att vara mamma =)
Kul att se ännu ett speciellt kort här på sidan.
Ha det bra!!!

Kramar Lisa!

2008-01-09 @ 16:33:09
URL: http://www.dinlivscoach.com
Postat av: Petra/Paradise

ojojoj va du uppdaterat en massa på din blogg sedan sist jag var här! Härligt att läsa om ditt händelserika år!! Inte många dagar kvar nu vännen!! ;)
Såååå spännande!!!! =D
Må gott stumpan! KRAM Petra

2008-01-10 @ 11:00:45
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

Glömde ju berätta att jag tycker kortet var supersött!! du klarar alltså av å sitta å pyssla även att magen är ivägen? *hihi* ;)
Superfint iallafall!!
KRAM Petra

2008-01-10 @ 11:01:34
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Maximilianinga

This is a very good site. Thank you.

2008-12-16 @ 18:40:01
URL: http://www.enequist.dk/maximilianinga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0