3 Juli- tiden går snabbt..


      I dont wanna miss a thing

En Lo jag gjorde efter en utmaning på the Nook, utmaningen var att använda sig av en mening på högst 6 bokstäver som beskriver en just nu.

Och jag som tycker att mina kids växer fort, blir nästan skrämd när jag ser på mina systrars kids(?) hälften är redan tonåringar! Jag minns ju tex hon som är äldst när hon var som Zac, de känns som förra året typ ;) *jejejejejejejeje*

Så under en dag ute i rolsmo försökte jag fånga bra bilder på ALLA kusinerna..och jo jag är helnöjd med alla bilderna, för det är precis så som de är just idag! Och jag vill inte missa en sekund av vad alla gör, för minsta man missar..poff är de vuxna! Och med andra ord.. jag är gammal haha..



Max tyckte han hade en jätteskoj födelsedag igår :) Gladast blev han nog dock för "husangströjan" han fick i ett paket på morgonen..den var han stolt över.. och lipade högt igårkväll när den åkte av då man kunde se typ ALLT han ätit under dagen. sötisen ♥

Idag åker han till mormor på äventyr ;)

Kommentarer
Postat av: kaisa

Hej! Såg ditt med. på Svensk Scrap... Har skickat ett svar, gå in där och kika! Gratta Max ifrån oss! Det är sant att tiden går alldeles för snabbt...SUCK

Kram Kaisa

2008-07-03 @ 22:10:03
Postat av: Linda

Sååå fin LO!

Hua ja...tiden går på tom för fort...

2008-07-05 @ 11:02:10
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0