15 Mars- 2 månader

98046-600
För ett par dagar sen blev lejonhjärtat 2 månader. Hur kan tiden gå så fort!!?

Efter att ha smörjt in han med alla dessa salvor vi fick med oss hem igår ( eller FICK me doss är väl o överdriva,..fick lösa ut svindyrt på apoteket snarare..) så har de idag blivit MYCKET bättre!

Så mina förhoppningar om att det inte har nåt med nån allergi o göra är stor :) *HOPPAS*
Så idag har hans ögon vart öppna som vanligt och han har vart såå glad hela dagen :)



Och jaha.. IGEN får man väl säga..jag är sjuk image599 IGEN IGEN IGEN! Feber och en förbannad slemhosta. Nu är det nog dags för lite aloevera igen..den håller ju mig frisk men smakar nåt så illa som typ... motorolja eller nåt som de försökt smaksätta med lite citron.



Massa skapat som jag inte lagt upp än, väntar på hobbyhusets alla tävlingar ska avgöras.. + lite annat ;)


Ha en skön helg alla! Själv blir det soffläge med mitt lejonhjärta och man. Max är på leksemester hos mormor ;)


Kommentarer
Postat av: Marit

Lille plupp!

Hoppas verkligen att detta går åt rätt håll!!!

Kramar!

2008-03-16 @ 00:01:28
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: monica

Nu tycker jag ni fått er beskärda del av sjukdomar...
Krya på er!
*kram*

2008-03-16 @ 10:56:29
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Linda

Skönt att det har blivit bättre med Zac...trist dock att du är sjuk igen.
Min svärmor säljer Aloe Vera ;) Tre olika smaker.
Krya på er nu!
Kramar

2008-03-16 @ 11:17:42
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0