20 Maj- 2 more..


Snabb LO på Max. Texten handlar om att jag måste påminna mig själv om att han inte alltid är så stor som man tror.. han är egentligen ganska så liten fortfarande..


LO på Zac, Ursprungstexten kommer från melodifestivalslåten "Mirakel"  Har dock ändrat om den lite efter mina känslor.

Det var de två resterande LO´sarna jag fick gjort i lördags. :)

Haft en LO och ett speciellt kort i tankarna i ett par dagar, men har varken hunnit eller när kvällen kommer orkat ta tag i det, men ikväll var jag tvungen! Men lite saker på tork så fotar den först imorrn i dagsljus :)

Dags att sätta sig och göra ett kort, en goding till grabb som fyller "tonfisk" (tonåring) på lördag. Sen börjar man fundera.. hur har HAN hunnit bli så stor?? Jikez.. me getting old i think..

På tal om helt annat, har Zac var MEGAARG på kvällarna och nätterna och dagarna sista dagarna, trodde han var på väg o blu sjuk/förkyld ända tills vi började rota i munnen och UPS! 2 tänder!?? Var kommer de ifrån? Han är ju BARA 4 månader!! Min lilla tusse ju..

Kommentarer
Postat av: Linda

Jättefina båda två :) Min favvo är den på Max...den slår, nästan, den på Zac med nook-papprena ;)

2008-05-20 @ 20:28:34
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: Jennie Simmat

Härliga båda två!! Fint att du skrivit så mycket på den nedersta.

2008-05-20 @ 21:18:55
URL: http://simmat.blogspot.com
Postat av: jezzza

Tack ännu en gång för stämplarna:) var ju tvungen med en kommentar med till dina LO:s super fina båda två .. gillar din stl du gör på dina LO:s super fina båda två och alla andra du gör med .

Ja lite tidig för tänder tycker jag nog lillkillen är men som sagt man vet aldrig när sådant dyker upp :)

2008-05-21 @ 14:39:39
URL: http://www.jezzzas.blogspot.com
Postat av: monica

ursnygga lo's!!! älskar kortet på max...

kram

2008-05-21 @ 15:16:18
URL: http://leamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0