22 Maj- Dramatisk dag!


Kort som jeppe ska få på lördag :) Chansar på att han aldirg är här inne o kikar ;)

Och till det mest DRAMATISKA idag... Max är ute och leker på framsidan, Zac ligger och sover i vagnen på altanen och jag var i köket och fixade, ser nåt stort svart i ögonvrån och hör flera DUNS! När jag tittar ut ser jag det här..



I full fart flyger den fram och tillbaka och får förmodligen panik? Som mig som inser att min lilla tusse ligger därute i vagnen! Ringer S men han är fler mil härifrån, ringer Linda som guidar mig hur jag ska våga hämta vagnen med Zac i. haha... slutar med att jag står o skriker med en stor kvast i handen och dra vagnen emot mig, och lyckas TILL SLUT rädda Zac :-D

men fågelskrället är kvar.. o få va kvar till min lilla mamma kom för o hälsa på ;) Då hon vågade ut och puffa ut den :)

Tänkte.. de här måste ju vara en once in a lifetime, efetrsom det är sååå litet det var öppet då den flög in! Men precis när S kliver genom dörren på kvällen ser jag det igen..och vad sitter inte därute, jo ta mig sjutton fågelskrället är tillbaka!!

Har efter dagens slut lyckas göra Max extremt rädd för skator och andra flygfän haha..

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe...tur att han kom ut en stund och kunde återhämta sig innan han kunde flytta tillbaka ;D

Som sagt, han har nog bytt adress from nu ;)



Snyggt kort du fick till :) Som sagt...träden ;)

2008-05-22 @ 19:56:24
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: monica

hahaha!!! den synen skulle jag vilja se - dig skrikandes med en kvast i handen!

Snyggt kort, ska bli kul o se irl ;-)

2008-05-22 @ 20:48:34
URL: http://leamon.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Ja, det där vet jag precis hur det känns. Förra sommaren hade vi en björktrastunge som flög in i stugan - och vi hade fullt sjå att få ut den igen...för den bytte rum hela tiden också, och hittade inte ut.

2008-05-24 @ 21:19:33
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Askkristiane

I like your website alot...its lots of fun...

2008-12-19 @ 16:49:16
URL: http://askkristiane.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0