8 sep- Konstrundan!


Vårt bord..


Bordet på andra sidan.

Konstrundan är över och man är en erfarenhet rikare. Det var både spännande, kul och nervöst att "ställa ut" sina saker för första gången.
Men jag tycker det gick över all förväntan, konstrundor innebär ju oftast att man åker omkring och kikar, men vi sålde en hel del, vilket var kul. :)

Ställde ju ut tillsammans med syster som jag tror förövrigt kände varenda människa som var där. Hihi..blir så när hon bor och jobbat i trakten ;) Tack för kul helg syster!!! :)

Nu är det full fart mot julmarknaden vi ska vara med på..tänkte försöka och inte  behöva sitta varenda kväll som jag fick göra nu i slutet innan konstrundan ;) Får väl se hur det går,men försöka kan man ju :-D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så trevligt ni har haft det i helgen, visst är det kul när det blir succé. Läst i bloggen innan om trötta morgnar, jag har ett toppen recept på det...

2008-09-08 @ 07:54:16
URL: http://www.jenjen.se
Postat av: Marit

Å vad roligt!



Ska antagligen vara med här på en liknande sak i vår och det ska bli jättekul



Kram

2008-09-08 @ 11:48:41
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: monica

Tack själv för en lyckad helg! Åja..riktigt alla kände jag väl inte ;-)



Ha det gott!

Kram!

2008-09-08 @ 13:53:06
URL: http://leamon.blogg.se/
Postat av: Veronica

Åh... det kliar i fingrarna.. ;-)

2008-09-08 @ 21:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0