9 sep- strong memories


lilla plupp :)

Skulle scrappat en LO, men hade inget fotopapper att skriva ut på.. faktiskt en LO till en tänkt BoM.

Förra året just nu låg jag inlagd i strängt sängläge och vattnet hade gått.. var i vecka 21 och låg nog just nu och försökte intala mig själv att det hela var över.  Läkarna sa att det bara var vänta på att förlossningen skulle sättas igång.. och i vecka 21 är det ju inget man räddar precis..minns det var hemskt att ens tänka tanken... men han ville nog verkligen stanna lillplutt :)

Även om det är ett år sen kan man inte låta bli och tänka på det.. det hela slutade ju så bra det kunde, men ändå tänker man lite på det.


Lillplutt vad glad jag är att du ville stanna kvar då!!♥


Kommentarer
Postat av: monica

skönt att allt gick så bra!!! Vilken liten sötnos =)

kram!

2008-09-10 @ 07:35:20
URL: http://leamon.blogg.se/
Postat av: myamia

jag kommer ihåg dina inlägg från när detta hände, usch va jobbigt... förstår att du måste varit otroligt rädd. så skönt att allt gick bra, en riktig sötplupp! Kram mya

2008-09-10 @ 11:47:21
URL: http://www.myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0