sportlov



Denna veckan har det varit sportlov här, inte för att varkens S utbildning eller min tar lov.. men ändå fick barnen lite extra lov :)

I torsdags var vi på Leo´s och härjade runt. Barnen och alla kusiner och mormor. Fullt ös! Efter det fick busarna följa med hem till mormor och morfar där de haft sportlovsskoj. Och föräldrarna har fått vila ut efter ett par veckors sömn som knappt kan räknas till sömn (??)
Jag hade verkligen glömt hur skönt det är att få sova en hel natt ostört.. hihi..

Idag har jag passat på o våra lite hemmet, lite nya gardiner och dukar, att det kan göra så mycket, kan ju bli ett helt annat hem!

Annars lugnt, men tungt. En så nära släkting så dålig...inte länge kvar nu och det gör ont. Så ont. :-(

Kommentarer
Postat av: Jeta

Som jag sagt till dig tidigare... aviis på er hehe men vad skönt med sovmorgon!!



Massor med kramar till er!!

2009-02-21 @ 21:43:23
URL: http://apieceofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0