1 jan- nytt år!


gårdagens efterätt.. mjölkchokladpannacotta. MUMS!

Jag hänger på Linda.. gör ni me det :)

2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Njae.. fött barn har jag ju gjort en gång innan haha..
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja, nyårslöftet var att njuta till 300% av att vara hemma med barnen, och jo det har jag faktiskt gjort, trots trotsperioder och gnäll är jag nöjd med året. 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Hmm jo.. Malin o Anders fick ju en liten Wilma, Jeta & Mani fick en liten Elira. Nina o Rickard fick en Linus. Undra om jag glömt nån?
4. Dog någon som stod dig nära?
Jo.. två ganska nära släktingar..
5. Vilka länder besökte du?
Usch, var ett dåligt "resår", så inga alls. Hua..!!
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
En utlandssemester ;-)
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
13 Januari - Lillplutt föddes!! ♥
8. Vad var din största framgång 2008?
Zac!
9. Största misstaget?
Vet inte faktiskt..? 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har klarat oss ganska bra. Endel nervösa vändor med Zac som nyfödd dock..
11. Bästa köpet?
Bilen :)
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Inredning och "husegrejer"
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min familj och vänner ♥
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Jessy, Dancing in the dark, Sanna, Empty room.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog gladare, allt gick så mycket bättre än förväntat.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Njutit ännu mer om jag kunnat!?
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ingen aning?!
18. Hur tillbringade du julen?
Första julen hemma i vårt hus ♥ 
19. Blev du kär i år?
Är kär i min fina man ♥
20. Hur många one night stands?
Näpp knappast
21. Favoritprogram på TV?
House, CSI, Leilas jul
22. Årets fest?
Uj.. bra fråga. Men jag är mycket nöjd med mitt 25 årskalas :-D
23. Bästa boken du läste i år?
Ska erkänna... har inte läst en enda bok under 2008. SKANDAL JENNIE!! 
24. Största musikaliska upptäckten?
Haha inte så många upptäckter.. ;-) Är allätare.
25. Något du önskade dig och fick?
Kitchen Aid grejer :-D
26. Något du önskade dig men inte fick?
En stekpanna haha.. ;-) 
27. Roligaste resan?
Sthlm´s veckan, klockren väder och sällskap!! 
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Tog det lugnt, hade 25 årskalas dagen innan inkls Zac´s dop :) 
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Näe jag tror inte det faktiskt.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Skriver som Linda.. "After- preg" haha
31. Vad fick dig att må bra?
Min älskade familj och vänner ♥
32. Vem saknade du?
Fam A! ♥ Still miss... :-(
33. De bästa nya människorna du träffade?
Endel nya bekanskaper, som alltid trevligt :)


Kommentarer
Postat av: Jeta

Hihi kul att läsa dina svar :) vill med kunna göra hjärtan.... LÄR MIG! Kram

2009-01-02 @ 19:28:32
URL: http://apieceofme.blogg.se/
Postat av: Jeta

Hihi kul att läsa dina svar :) vill med kunna göra hjärtan.... LÄR MIG! Kram

2009-01-02 @ 19:28:57
URL: http://apieceofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0