13 jan- idag är ingen vanlig dag..





för idag är det lillplutt Zac´s allra första födelsedag!!♥

Tänk att det är ett år sen jag fick hålla dig så liten för första gången! Kan inte fatta att ett år kan gå så fort? Att man i denna stund satt hemma och avvägde om det var riktiga värkar eller inte känns som en hel evighet sen, samtidigtsom det känns som förra veckan.. Satt och kollade två filmsekvenser som finns här från bb för ett år sen, o kan inte fatta att dom är så små!? ( o han var ju inte så liten ändå..) *tack em*

En del av mig skulle vilja vrida tillbaka tiden precis ett år nu och få göra om allt en gång till, men allt har sin tid och den andra delen av mig tycker det är skönt att han faktiskt är så stor som han är.

Första året är året det händer som mest, från att bara ha legat där och knappt rört sig, till att nu springa runt som en galning är hemma och röja med storebror.

Helt galet det redan gått ett år!!

Nu får jag snart inse att lillplutt inte är nån bebis längre.. imorrn blir han stor kille som börjar på dagis!


Men först ska vi njuta av födelsedagen med fika och paket :-D

Ps. Ni som har SMP, kan kika i tidningen på torsdag ;-)


Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis på födelsedagen Zac :-) .Sån liiten plutt du var på filmerna och bilderna här ovanför är helt otroligt fina :-) Hoppas du får en bra födelsedag och lycka till på dagis imorgon. Det klarar du fint ;-)

2009-01-13 @ 09:09:46
Postat av: monica

GRATTIS GULLUNGEN!!!

Kramar från oss i Rolsmo!

2009-01-13 @ 16:46:39
URL: http://leamon.blogg.se/
Postat av: Jeta

GRATTIS ännu en gång till sötnosen! O dagis imorrn, du lär då bli jagad av alla söta flickor :) Kramis o ses imorrn!!

2009-01-13 @ 17:38:35
URL: http://apieceofme.blogg.se/
Postat av: Lotta Smurfan

GRATTIS !!! Hoppas du har en härligt mysig dag ! Det kommer gå kanonbra på dagisstarten i morgon.

2009-01-13 @ 19:04:36
URL: http://smurfan73.blogg.se/andra/
Postat av: Malin

Grattis till din lille zac! Kul att du gilla stegen, lycka till med ditt bygge! Jag kikade lite på village stege när jag gjorde min, skulle dock gjort min lite bredare om jag fått göra om den =)



/Malin

2009-01-13 @ 19:24:27
URL: http://kortkortsagt.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS LILLKUSIN! FRÅN JULIA OCH ELINA

2009-01-13 @ 20:41:03
Postat av: jULIA OCH ELINA

GRATTIPUSSAR PÅ DIN DAG!

2009-01-13 @ 20:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0