11 juni- student!







I år hade vi en student att uppvakta! Dock hade vi inte möjlighet att åka dit då hon går ut i sthlm och vi hade en del annat här hemma som fick gå före. Men givetvis fick hon ett kort och hehe.. 20 lappen byttes ut ;-) Den fick bara vara rekvisita när jag fotade.

Igår hade Zac och jag en helt underbar dag! Så längesen jag var hemma med han hela dagarna ju och det är väl skrämmande nog nu man ser hur stor han faktiskt blivit.

Idag är S sista dag nere i Kalmar  Så nu hoppas jag vi kanske kan bryta trenden att ungarna ska upp vid 05.. hoppas hoppas! Jag avundas er alla som har barn som sover. Finns inget bättre än att få vakna utsövd!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, lider med er som ej får sova på nätterna, har en syster som har det exakt likadant, varje natt är det något som stör med de små!

Visst växer de små så snabbt och utvecklas i tokfart - kul men tråkigt samtidigt. Snart är det vi som har student för våra små, hahaha



Kram

Jenny

2009-06-11 @ 07:40:39
URL: http://jenjenwig.wordpress.com/
Postat av: Ellinor

Du får gärna använda min matlista - helt eller delar av den ;)



Jättesött kort!

2009-06-11 @ 13:33:27
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: Anonym

Sv: Men att papperspyssla måste väl krävas MINST lika mycket tålamod!? Det ser väldigt välarbetat och snyggt ut!



Jag är amatör inom allt pyssel, men det är så himla kul att kunna bära sitt pyssel med sig runt handen eller armen :D Jag känner mig som min egen designer ;)

2009-06-11 @ 17:38:32
Postat av: Linda

Detta är såå sött och ännu finare irl :)



Tur att det snart är tisdag...förhoppningsvis hinner vi att ses en hel del i sommar hoppas hoppas

Kramar

2009-06-11 @ 20:17:23
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0