22 mars- lillebrorsan rockar fett ;)



Yeapp gav de en chans till o göra en digi LO.. har skapat lite med riktiga material också men eftersom jag vet att personerna som ska få det är här inne emellanåt kan jag inte visa riktigt än..

Jobbigt vecka framför mig.. salstenta på fredag = PLUGG as hell rent ut sagt då förutsättningarna helt plötsligt ändrades drastiskt en vecka innan. Detta vore nog för den här veckan, men på onsdag är det en tung dag. Begravning.. ett sista farväl. Vi har nog fortfarande knappt fattat känns det som.

Äntligen lättar veckan framåt helgen, då är tanken att jag o syster M ska åka till Helsingborg o gå på mässan

Så denna veckan önskar jag lite sol.. lite ljusa dagar tack!


Veronica, det går utmärkt, bara hör av dig.. :)


Kommentarer
Postat av: Anne

Supersnyggt Penni!

Var har du hittat dessa "freebies"?

Jobbar ju själv med digisscrap (i mycket liten skala dock)men skulle gärna ladda ner även detta fina material som du nu har jobbat med.

Kram

2009-03-24 @ 08:36:47
Postat av: Lotta /Smurfan

Supersnygg !!!!

2009-03-24 @ 13:15:34
URL: http://smurfan73.blogg.se/andra
Postat av: marit

Supersnygg!



Måste nog testa lite... när jag hinner ;-)



Kram

2009-03-24 @ 15:51:57
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: monica

lika läcker den här!!!



Tänker på er i morgon...



kram!

2009-03-24 @ 18:22:06
URL: http://leamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0