26 nov- julaskar


Äntligen kommer en uppdatering här.. hann inte bli frisk från sist förrän Max fick krupp och härjade antal nätter.. och nu har båda pojkarna och jag själv tagit sprutan. Pojkarna märkte ingenting direkt. Max vaknade mitt i natten och sa att plåstret på armen gjorde ont ;) Sötplutt.. Jag däremot fick gå hem från min VFU igår för jag hade ont överallt och allra mest i huvudet. Huvudvärken har släppt idag men armen gör gigantiskt ont än..

Men de går över.. nu till lite roligare.. på lördag är det julmässa!! Nedan är några askar jag fått ihop senaste dagarna..











Är helt KÄR i Magnolias julpapper.. UNDERBARA helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Arijeta

Skönt att du börjar må bättre! Urfina askar :) Kram

2009-11-26 @ 20:09:53
URL: http://apieceofme.blogg.se/
Postat av: monica

Blir kanon det här ;-) Ses i morgon!

2009-11-27 @ 19:25:37
URL: http://leamon.blogg.se/
Postat av: em

Vilka snygga askar kompis! Kanske kan önska mig en sån i inflyttningspresent då du kommer å hälsar på! ;o) Hoppas det blir snart...miss u! Kram

2009-11-27 @ 23:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0