6 nov- ruggväder!

 För en vecka sen var jag hos en nära vän och hälsade på. Hennes söta son har precis fyllt två så passdae på att ha med mig en liten present. Tänkte först att den här lille killen som fyllde 2 måste tyckt jag är APTRÅKIG som kommer med ett mjukt paket och med en mössa i, haha. Visade sig dock att han ÄLSKAR mössor och gärna har mössor på sig även inomhus. :) Lovely!

Utgick efter en av Max mössor här hemma när jag sydde den. Tycker om passformen och hur den sitter på huvudet.


 
stjärnmössa storlek 2år


egna varumärket " lillplutt "

Världens gråaste dag idag, bara stengrått! Vill ha lite soool nu.. Idag är en lugn dag, har pluggat in och känner jag kan vara ledig en dag, så idag är Zac hemma från dagis. Och Max är hos mormor som kommer in efter lunch.

Idag blir det besök på bvc, tillväxtkontroll på Zac. Ska bli spännande att se vad han väger osv.. ett halvår sen vi gjorde det.

Ikväll ska vi vara barnvakt åt söta Elira oxå.. lovely ♥ spännande att se hur det är att ha en liten tjej i huset ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Fiiin mössa!!!

Tror jag måste sätta maken i arbete ;D

kramar

2009-11-09 @ 10:06:05
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: Åsa

Edwin älskar sin nya mössa!!!! Tack igen. Kram

2009-11-22 @ 15:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0