20 okt- ladies night!



I fredags var jag och några tjejer på Ladies Night!Det var kanonbra! Hade urbra plats och riktigt bra show! Komemr jag definitvit gå på igen om det kommer till stan! :)


Har fortsatt min renovering in i Max rum som snaaart är klart, egentligen bara ett par småsaker som fattas. Ska s eom jag kan fota idag i dagsljuset :)


I helgen som kommer är det scrapträff!! Jihooo! Äntligen ska man kunna sitta i lugn och ro och förhoppningsvis få en massa skapat :-D Ska bli nice!

Annars lugnt just nu, S börjar jobba idag. Så glad, han fick anmäla sig som arb. lös precis när han avslutat sin utbildning..men behövde bara gå en vecka sen fick han jobb. Så skönt!!

Det är som sagt inte mycket skapat på sistone men et par kort kan jag bjuda på ;)

 




Kommentarer
Postat av: Arijeta

vad snygg han är....!!! o snygga kort!

2009-10-20 @ 10:54:17
URL: http://apieceofme.blogg.se/
Postat av: monica

Vilket läckert foto ;-) Söta kort har du också fått till ser jag! Idag har jag börjat plocka ihop lite papper till helgen...begriper inte när jag ska hinna packa =(

2009-10-20 @ 21:51:26
URL: http://leamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0