5 april- påskägg



Fick för mig att testa att dekorera ett ägg iår. Köpte ett ofärgat ägg och målade med vit akrylfärg. Över detta la jag ett lager med crackle accent.. sen var dte bara att ta fram blommor och spets och lite pearls. Blev nöjd med ägget.

Så detta var jag med i ICA´s tävling och fick ihop röster till att vinna Landskapsrättsboken! Tack söta ni som röstade på mitt bidrag!

Detta ägg gav jag även bort till min handledare på min VFU plats.. och eftersom hon samarbetade med en annan lärare så fick jag ju göra ett till honom med.. och eftersom det var en man fick han ett blått..


Storlek mindre.


Kommentarer
Postat av: monica

jättesöta ägg ♥



kram!

2010-04-05 @ 11:31:36
URL: http://leamonskapar.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Å så fint ägg, och så många fina saker du gjort längre ner i bloggen. Kikat en stund nu, och älskar allt!

2010-04-05 @ 19:46:03
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0