26 jan- lovely!



Helgen som var tillbringade jag i Isatorp med syster och syskonbarn. Svinkall skidåkning på skakiga ben ;)

Det är en ca 12 år sen jag stod på ett par skidor och begav mig utför.. och jag kan inte minnas att det skulle ta så lång tid att få på pjäxorna ( kan de tagit 20 min??) som jag tillslut fick på med hjälp av syster. Vad jag intr heller kunde minnas så kunde nånting göra så ont på foten som ett par pjäxor?

Efter många skratt tårar stod vi väl i backen. ordet för att beskriva är RINGROSTIGT.

Men efter några trevande backar blev de något bättre.

Och hur ont jag än har nu efteråt så hade jag inte glömt bort hur kul och underbart det är att åka! Önskar man kunde göra det oftare..

Kommentarer
Postat av: monica

haha... vi var i Isaberg vi ;-) Idag har nästan all min värk släppt - gud så skönt!!! Kul hade vi iaf o jag gör gärna om det!!!

2010-01-26 @ 20:06:55
URL: http://leamonskapar.blogspot.com
Postat av: Lillsnörpa

Det är riktigt kul att åka! Förena nytta med nöje är ju super! /Lillsnörpa

2010-01-27 @ 12:27:30
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0