5:e juni- kalas :)


Den här veckan har det varit många födelsedagar! Först ut var Emmeli som fyllde år och vi var bjudna på mumsigt fika! Här har jag altrat en chokladkaka och dekorerat ljuset litegrann..





chokladkakan


Ljuset

Trots att solen infunnit sig i även in stad så har suget efter scrap inte försvunnit. Har istället plockat med mig mina saker ut på uteplatsen och pysslat medan barnen vart på gården framför huset. Perfekt! :)

Nästa vecka har jag fått många timmars jobb, SÅ glad jag fick lite timmar nu innan den riktiga semestern kör igång!

 


Kommentarer
Postat av: em

Tack så mycket för att ni kom! Sakerna jag fick är mycket finare live...! Vi ses snart igen! kram

2010-06-08 @ 17:17:46
Postat av: J✫hanna

Fint!

2010-07-08 @ 22:02:50
URL: http://minusaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0