9:e maj- nu åker de ut..

Har sytt ett fodral till mina promarker pennor.. ihoprullbart så man enkelt ska kunna ta med sig sina pennor. Hittade en beskrivning på en nedlagd blogg för ett tag sedan.

MEN.. eftersom jag inte kan släppa mina distresser.. har nog testat det mesta i färgläggningsväg men har ändå alltid gått tillbaka till mina distresser så har jag nu bestämt mig för att göra mig av med mina PM. Känns onödigt de ska stå och kanske torka hemma på hyllan. Har testat lägga ut de på tradera, HÄR är min auktion om ni är intresserade ;)




Fodral med 35 pennor varav en blender.

Fodralet ihoprullat..

Färgkarta ordnad i samma färgordning som pennorna.


Kommentarer
Postat av: monica

Snyggt! Lycka till med försäljningen!

2010-05-10 @ 16:05:45
URL: http://leamonskapar.blogspot.com
Postat av: maria

Åh, vad skoj att du hittade min blogg :) Din var ju superfin!



Nästa gång får vi se till att ses lite längre och kanske någon annanstans än i hallen :)



Jag har föresten kanske en liten beställning till dig.. haha. Du är ju grym på att göra fina kort.



Kram kram till dig & familjen!

2010-05-10 @ 22:11:24
URL: http://www.starweb.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0